Sunday, August 9, 2009

baby baru :)


alhamdulillah,syukur ke hadrat Ilahi kerana kakak ipar saya telah selamat melahirkan seorang puteri pada jam 3pagi semalam.. (8.8.09)

waaa..tambah lagi seorang anak saudara saya...bestnye,selalu boleh main2 dengan baby laa pasni..

tahniah kak ain..kak ain memang macho ah,bersalin pukul 3pagi,balik umah pukul3petang.heheh.. tahniah jugak kat abang sebab da jadi ayah..pasni kenalah jadi lagi matang,xboleh da nak nakal2..haha

syukur jugalah sebab semuanya berjalan lancar semalam..

1) pagi2 bangun awal & happy je bila dapat sms dari abang yang bgtau kak ain selamat da deliver baby

2) tengok & tolong abang tanam uri.mujur semua xtakut tengok darah

3) buat sendiri laksa sarawak..sedapppp! hehe

4) izzati & aisyah datang rumah sebab nak tunggu sya datang untuk balik utp sekali..dorang rasa masakan saya..hihi

5) baby n kak ain selamat pulang ke rumah.semua seronok sambut baby baru

6) kakak & abang rizal pon singgah rumah sebelum balik kampung abang rizal..means sempat laa jugak main2 dengan hasya & syahir sebelum balik utp..

7) after asar,bertolak pulang ke utp..saya memang nak drive sebab teringin drive sendiri balik utp..so berjaya jugak saya drive dari rumah sampai utp..

8) sampai utp,kena buat check up untuk H1N1..mula2 suhu badan saya 38.1 C,pastu pak guard suruh cool down sekejap untuk cek balik suhu badan..kalau lebih daripada 38 da kena kuarantin kat village2..alhamdulillah lepas rehat2 jap suhu badan saya 37.2 C je..tadi tu tinggi mungkin sebab lama dalam kereta..huhu

9) sampai bilik,kemas2,mandi,makan & terus tidur..letih..

overall,semalam adalah hari yang menggembirakan..tak sabar nak tunggu cuti raya,nak main2 dengan baby tu!
...mama happy dapat sorang lagi cucu...

*apa agaknya nama baby abang tu ek?hari tu abang cakap nak bagi nama Amira..tunggu jela pasni abang bgtau..ehe

2 comments:

z.a.z said...

comel.. :D :D

bile min plak dpt babby...hehehehe

cikminn said...

tunggu saya kawen dlu laa baru dpt baby zuren oi..tapi nak kawen pon xley lagi..calon pon xde..haha..