Saturday, October 3, 2009

hari ini 3 oktober

**entry yang tiada kaitan dgn orang laen..

kat rumah..

kul8.48 gerak gi ktm station bt.gajah,mintak tolong ana & amin hantarkan..

9.15 tren terus bertolak gi KL sentral..

lebih kurang kul12.30 camtu da kat KL sentral n terus je naik tren ke shah alam plak..x melencong mane2 dulu pon sebab sorang2 je..

kul1 da sampai kat shah alam..nana amek kat station uh..

sampai umah,xde sape2 pon sebab sume g open house Dr.Hasan Ali..alamak perut da lapa,kat umah xde makanan tapi xpe ah,memang nak kosongkan perut sebab nak melantak mase kat umah kakak..

kul2.15 gi umah kakak.dorang yg laen sume da gerak awal2,tapi me,nana n iman gi lambat sikit sebab nak tunggu laksam yang mama order..

sampai umah kakak,angkat laksam uh,berat gak sebab banyak sgt.da la ade sikit kuah tumpah kat boot kete uh..adeyh

sesi melantak..makan nasi minyak,nasi himpit n lontong,sate n kuah kacang,kek2 n agar2,laksam..memang xingat dunia..

haa 3oktober bday Auni..x beli kek sebab mama,kak ain n kaksai wat kek..ade 4 kek tapi 3 bawak gi umah kakak..

sedara mara dtg,ayah teh from kuantan pon dtg.ayah teh memang terbaik!confirm dtg kalau ajak..kawan2 kakak n abg rizal ramai laa gak,ade gak yg me kenal muka sebab tengok from blog kakak..
me,nana n auni balik kul6.30. xmau ah balik lambat2 sebab da xtau nak wat ape..mama baba n adik2 balik malam..

kul8.15 me kuar gi open house umah Alim Hanani..member skola lame..geng waktu kat sek.men.seksyen11: me+alim+diba+jee..kamceng until now.tp tadi jee xdpt dtg sebab balik lambat from fieldtrip..keciwa xdpt lepak skali~

10lebih baru balik umah..

letih gak sebab banyak makan..huhu..n ngantukzzzz





2 comments:

Hana Yusuff said...

makan!makan!
tq la balik sbb nak dtg rumah kakak dan bawa balik UTP sekali eh..

so.. nak gi ke tak bln 12 ni?

cikminn said...

nak pegiii....
nak discount jugak~

cane nak dptkan low fares tuuuu..