Sunday, February 7, 2010

Sakit Mata..

sakit mata..
x suke tengok..
da tegur dgn cara indirect..
hmm..x faham kottt..
tapi da besar panjang,da tau hukum hakam,x faham2 lagi ke
kawan sendiri tapi nak tegur rasa susah
macammana nak buat neh..
x tau nak cakap ape lagi..
pergaulan laki perempuan ade batasannye
da couple x semestinye da kawen
yg haram is still haram
kalau nak jugak wat camtu at least hormat la kawan yg x suke benda2 neh
jangan wat depan kitorang
sakit mata..
x nak tengok pon da tertengok

*x berani nak cakap lebih2 sgt,takut kena kat diri sendiri..semoga jadi pengajaran dan ingatan untuk diri sendiri juge~

Ya Allah.lindungilah aku,ahli keluargaku dan sahabat2ku..

1 comment:

ANISA NASIDA said...

setuju dgn minn..
sy xtgk dpn mata la...tp tgk org2 lain kalau kuar kat bndr..kt shopping complex..
kat dlm tb lg byk pengaruh negatif tu...
artis2 pn xkawin, peluk2..mcm dh kawin..
remaja skrg pn tiru..
sy pn hrp sy x t'jebak...
saling m'doakanlah ye...=)