Wednesday, January 21, 2009

demo against war in gaza...

17th Jan
most of the utp students,lecturers,technicians,staffs had involved in this demonstration which was held in front of UTP mosque after the Jumaat prayer.ktorg sume berarak dr msjd smpai chansellor hall..
meremang bulu roma bile d student representatives n d director bg speech n rmi2 sahut bile dilaungkn takbir. Allahuakbar!
--after berarak uh sume kmpul kt undercroft smbil pgg banner

--ucapan wakil utp b4 penyerahan memorandum penentangan serangan ke atas gaza dpd UTP to wakil NSTP



laki pompan sume same2 berhimpun.non muslim pon skali..

"STOP THE KILLING! SAVE THE PALESTINIANS! DOWN WITH ISRAEL!"

1 comment:

Mummy HS said...

ramai juga student yg take part ye...tp kan.. kita semnagt2 buat demo.. bertakbir.. melaung2kan anti israel.. ada ke yg dgr?israel tuh dgr ke apa msg kita ni? dari dulu, darah palestin halal pada dorang ni..
x pe.. tuh doa... apa yg kita laung2kan tu moga jadi doa.. dan moga Allah makbulkan..
dan boikot tuh pun, dalam pada seme org boikot.. still yg bertudung dan islam juga yg pergi makan Mc D, KFC.. td tgk kat bangi.. still penuh kat dalam tuh dgn org yg bertudung.. mcm mana tuh?msg tak sampai lagi?tak peka? ntah la