Tuesday, September 1, 2009

B.R.O.O.C.H


** maaf,kualiti gambar kurang elok..almaklumlaa kamera handphone je..huhu

kawan2..sempena bulan Ramadhan yang mulia ini,ditambah lagi dengan bulan Syawal yang hampir tiba,marilah kita menyerikan diri dan tudung kita dengan brooch yang cantik dan berkilau dengan harga yang berpatutan...

hehehe...nak buat ayat iklan tapi cam xreti pulak..

jom2 kawan2,kalau nak beli brooch tuk diri sendiri ke,nak bagi adik beradik ke mak ke kawan2 ke,xpayah pergi kedai jauh2,semua ada kat bilik min je..sape cepat die dapat! stok terhad..

range harga:
kecil- 1 RM3, 4 RM10
sederhana- 1 RM4, 3 RM10
panjang- 1 RM7, 2 RM13
besar- 1 RM15

Sebarang pertanyaan,sila hubungi: saya.. ;)





3 comments:

zureen-chan said...

nantikan kedatangan aku......

raudhatul ain rosni said...

erk min chil2..slalu mcm ni la.org len tak pnh nak pk pasal org len..bkn la pk yg len2 mean hati n perasaan org sekeliling

cikminn said...

erm nape rau ltk comment kat entry yg laen..rau bukan nk comment pasal entry 'sabarlah' tu ke..?huhu

neway thx rau..