Saturday, June 9, 2012

Ambil mood..fuh fuh


Assalamualaikum

Lambat betul nak ada mood tulis cerita jalan2 ni. Almaklumlah dah lama tak jalan jauh2, last pergi oversea pon masa Januari 2011, pergi korea dengan Nana & Auni, my sisters. Aku tulis kisah jalan2 ni pon sebab nak jadi kenangan kat diri sendiri, sambil2 tu dapat jadi panduan jugak kat siapa2 yang nak tau info. Tapi aku sedar bila ramai yang email aku mintak info semua, lepas aku korek2 godek2 laptop aku cari balik info yang dorang mintak, aku reply email semua pastu dorang takde pon nak cakap thank you. Sikit je yang baik hati cakap terima kasih sebab sudi share, pastu ada yang da balik jalan2 jugak cakap info aku bagi tu membantu dorang. Ha yang macam tu ok la kan. Yang lain tu, at least cakap la thanks kan sebab aku bukannye takde kerja lain, aku busy jugak tau. Nak godek2 info dlm laptop aku ni takes time jugak.huhu. Bagi la rasa dihargai sikit.. J


So lepas ni, kalau nak email aku tanya ape2 tu aku memang tak kesah, aku ok je nak reply semua cuma bagi la salam lepas tu cakap la terima kasih. Berbudi bahasa budaya kita kan. Hehe.






p/s: Alaa, keluar negara bukan bermaksud tak sayang negara tapi sebab nak tengok negara orang, tempat orang supaya boleh amek kelebihan dan ilmu dari sana dan apply kat tempat sendiri. Tak gitu? Hehe. Ambil gambar posing sana sini tu sampingan je kekeke^^


No comments: